Ofte stillede spørgsmål

Billetter

Betaling

Refundering

Billet til dig med særlige behov

Særligt for kurser

Samarbejdspartnere

Andre spørgsmål

Har TikkoLearn nogle særlige samarbejdspartnere?

Ja, udover de mange venues og afholdelsessteder vi kommer hos med vores arrangementer, samarbejder vi naturligvis tæt med Tikko. Derudover har vi et særligt tæt samarbejde med en række dygtige og professionelle aktører i branchen. Det handler om:
Athenas og Forfatterfordrag - to topprofesionelle foredragsbureauer, som rådgiver og formidler mange af vores aftaler med spændende foredragsholdere.
Dagens Bog - online boghandel med et kæmpe udvalg af bøger og høj service. Desuden kan du fysisk møde Dagens Bog ude til flere af vores arrangementer rundt i landet, hvor de tilbyder attraktive tilbud på bøger i relation til arrangementet.

Hvornår modtager jeg mine billetter, når jeg betaler med betalingskort?

Du modtager dine billetter kort tid efter din ordre er gennemført, ca. 5-10 minutter efter. Skulle det ske, at du ikke har modtaget dine billetter indenfor dette tidsrum, vil vi først bede dig tjekke dit spamfilter. Kan du heller ikke finde en mail fra os der, bedes du henvende dig til os på [email protected].

Hvornår modtager jeg mine billetter, når jeg betaler med faktura/EAN-nummer?

Når du køber foredragsbilletter og betaler via faktura eller EAN-nummer, sender vi billetterne til den oplyste mailadresse, når vi har registreret betalingen. Billetterne skal medbringes til foredraget på enten print eller en smartphone.

Ved betaling af kursuspladser via faktura eller EAN-nummer, modtager du en bekræftelse, når vi har registreret betalingen. Du vil ikke modtage billetter, da du ved tilmelidng har oplyst navne på alle tilmeldte deltagere, og vi har registret disse på en deltagerliste. Ved kurserne kan deltagerne derfor blot oplyse navn og evt. virksomhed.

Jeg har ikke modtaget mine foredragsbilletter - hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget dine foredragsbilletter indenfor 5-10 minutter, vil vi først bede dig tjekke dit spamfilter. Finder du heller ikke en mail fra os deri, bedes du tage kontakt på [email protected], så vil vi sørge for at sende dine billetter hurtigst muligt.
Tit og ofte skyldes det en tastefejl i den opgivne e-mailadresse, eller der kan være tale om en systemfejl.

Skal jeg have en fysisk billet?

Billetterne til foredrag kan scannes direkte på din telefon, og det er derfor ikke et krav, at du udskriver billetten. Skærmen på din telefon skal dog være intakt.

Skal jeg have en billet til en kursusdag?

Til heldagskurser er det ikke nødvendigt at medbringe billet. Her har vi registreret dig på en deltagerliste, og du vil få udleveret et navneskilt ved indgangen. Ved faktura/EAN-betaling vil du derfor ikke få tilsendt billetter til disse arrangementer, men blot en bekræftelse på at din betaling er gået igennem.

Jeg har brugt en forkert e-mailadresse ved køb/tilmelding - hvad gør jeg?

Hvis du tror, at du har opgivet en fejlbehæftet e-mailadresse bedes du venligst kontakte os på [email protected], så løser vi problemet og gensender dine billetter.

Jeg har købt en foredragsbillet til en kollega, men mit navn står på den - hvad gør vi?

Hver billet har tilknyttet et unikt ordre-ID og QR-kode, og det spiller derfor ingen rolle, hvis navn der står angivet på billetten.

Kan jeg købe et gavekort hos jer?

Det er desværre ikke en mulighed på nuværende tidspunkt.

Jeg kan ikke købe foredragsbilletter eller tilmelde mig kurser - hvad gør jeg?

At din bestilling ikke vil gå igennem, kan skyldes flere ting. Undersøg derfor gerne dine oplysninger for mulige tastefejl og om du benytter et gyldigt betalingskort. Vil din bestilling fortsat ikke gå igennem, kan du kontakte os på [email protected].

Hvordan kan jeg betale for mine billetter og kursuspladser?

Du kan både betale med faktura/EAN og med betalingskort på tikkolearn.dk. Vælg betalingsform på tredje trin i betalingen/tilmeldingen under 'Bekræft din ordre'.

Du kan benytte følgende betalingskort på tikkolearn.dk: Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB eller MobilePay
 

Jeg ønsker at refundere min foredragsbillet - hvad gør jeg?

Foredragsbilletter kan desværre ikke refunderes jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2.

 

Jeg har et handicap, som kræver et særligt hensyn - hvad gør jeg?

Har du et handicap, som skal tilgodeses på den ene eller anden måde, er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected].

Det er en god idé at henvende dig hurtigst muligt, og så vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker.

Modtager jeg yderligere info om kurset?

Ja, ca. en uge inden kurset vil du modtage forskellig praktisk information - herunder program, deltagerliste mv.

Hvordan behandles mine personlige oplysninger?

TikkoLearn giver generelt ingen personlige data eller andre informationer indtastet på denne website videre til tredjemand. De personlige data indsamles med henblik på levering af foredragsbilletter, muligthed for at sende praktisk information ud til deltagere samt mulighed for at give besked, hvis arrangementer er aflyst eller flyttet.


Tilmeld dig til nyhedsbrevet

Modtag et personligt nyhedsbrev med arrangementer som matcher dine interesser

Kontakt

TikkoLearn
Flakhaven 1, 1. sal
DK-5000 Odense C

Tlf.: 89 93 22 21
CVR: 36 46 86 96